Salarizarea presupune procesul prin care ne asigurăm că toate demersurile privind salariile se desfășoară corect din punct de vedere legal. Ce facem – după ce primim pontajul de la client, întocmim statul de plată, fluturașii de salariu și nota contabilă pe care le redirecționăm înapoi către client. Tot noi avem grijă să depunem declarația 112 la Administrația Fiscală, acțiune obligatorie în fiecare lună până pe 25.
Verificarea și preluarea datelor primare
Această etapă presupune verificarea pontajului, a bonusurilor, a concediilor de odihnă și medicale, pentru a ne asigura că legislația este respectată întocmai.
Derularea procesului de salarizare
Tipărirea și livrarea fluturașului de salariu
Avem grijă ca fluturașul de salariu să fie întocmit lunar și ca acesta să fie livrat împreună cu statul de plată. De ce este avantajos fluturașul de salariu: compania beneficiază de transparență în fața angajaților și de confort în cazul unui control de la ITM. Mai mult, știai că fluturașul poate fi personalizat în funcție de cerințele clientului? Noi ne ocupăm să-l întocmim așa cum dorești și avem grijă să ajungă la angajați în fiecare lună.
Transmiterea fișierelor de bancă
Acest demers presupune completarea unor fișiere specifice băncii cu care clientul colaborează, cu scopul de a procesa plata salariilor online ale angajaților. Ce facem noi: ne ocupăm de fiecare fișier în parte și îl trimitem mai departe către bancă, având grijă ca procesul să se desfășoare eficient și sigur.
Generarea notei contabile de salarii
Acest proces vizează întocmirea notei contabile specifică fiecărei societăți și cuprinde toate taxele și conturile aferente. Pe lângă realizarea acestora, ne asigurăm că ele îndeplinesc toate cerințele fiscale și că sunt corect generate, pentru a facilita munca contabilului.
Generarea și depunerea declarațiilor lunare
Întocmirea și depunerea fișelor fiscale anuale
Presupune întocmirea și depunerea declarației 205, care cuprinde toate declarațiile 112 centralizate timp de un an de zile. Noi redactăm această declarație și o depunem anual la Agenția Națională de Administrare Fiscală, având grijă ca toate informațiile să fie elaborate conform cerințelor fiscale. Astfel, știi că ești pe mâini sigure și te poți elibera de un stres în plus.
Recuperarea sumelor din concediile medicale
Telefon

0737.007.193


Email

mihaela.costea@2work.ro


Adresă

Splaiul Independentei nr. 2J, etaj 1, birou 4 - 5,
Sector 3, Bucuresti