Se spune că omul sfințește locul. De aceea, în procesul recrutării, punem foarte mare accent atât pe latura interumană, cât și pe cea profesională, pentru ca atât angajatorul, cât și angajatul să fie mulțumiți și să se dezvolte împreună.
Ce facem în demersul recrutării?
Mergem la client atât pentru a discuta în detaliu aspectele privind job-ul oferit, cât și pentru a defini profilul angajatului ideal;

Odată stabilit profilul, ne folosim de surse multiple pentru a găsi persoana dorită. Fie că mergem pe recomandări, căutăm pe site-uri de specialitate sau apelăm la baza de date proprie, ne asigurăm că sunt îndeplinite toate cerințele stabilite cu clientul;

Stabilim o întâlnire cu potențialul angajat pentru a-l cunoaște mai bine, dar, mai ales, pentru a vedea dacă se încadrează în profilul cerut de către angajator;

Dacă potențialul angajat se apropie de profilul setat inițial, stabilim o a doua întâlnire, de data aceasta fiind prezent și angajatorul, pentru a observa interacțiunea dintre cei doi. În funcție de legătura creată, ne dăm seama dacă persoana îndeplinește standardele dorite sau dacă este nevoie să continuăm căutările;

Odată selectată persoana, în perioada de probă, suntem alături atât de angajator, cât și de angajat, pentru a ne asigura că legătura pozitivă creată între ei persistă și că ambii sunt încântați de alegerea făcută. În caz contrar, reluăm procesul recrutării.

De ce să apelezi la noi în procesul recrutării?

Suntem prezenți la întâlnirea dintre angajator și posibilul angajat pentru a urmări îndeaproape interacțiunea

Punem accent atât pe latura profesională, cât și pe cea umană și încercăm să aflăm ce își dorește fiecare, cu scopul de a avea, la sfârșitul recrutării, un angajator mulțumit de alegerea sa și un angajat motivat

Suntem conștienți că fiecare început e dificil, așa că, în perioada de probă, ținem legătura cu ambele părți, pentru a ne asigura că nu există probleme și că fiecare este mulțumit de alegerea făcută;

Dispunem de o bază de date amplă, ce conține candidați profesioniști, cu experiență, aptitudini și calificări în domenii diverse;

Acordăm o perioadă de garanție de la trei luni la un an, în funcție de fiecare post în parte

Consultanții noștri acoperă toate sectoarele de activitate și vorbesc fluent: engleză, franceză, spaniolă, germană

Telefon

0737.007.193


Email

mihaela.costea@2work.ro


Adresă

Splaiul Independentei nr. 2J, etaj 1, birou 4 - 5,
Sector 3, Bucuresti