Ce facem în demersul recrutării?
Mergem la client atât pentru a discuta în detaliu aspectele privind
job-ul oferit, cât și pentru a defini profilul angajatului ideal;
Odată stabilit profilul, ne folosim de surse multiple pentru a găsi
persoana dorită. Fie că mergem pe recomandări, căutăm pe site-uri
de specialitate sau apelăm la baza de date proprie, ne asigurăm că
sunt îndeplinite toate cerințele stabilite cu clientul;
Stabilim o întâlnire cu potențialul angajat pentru a-l cunoaște mai
bine, dar, mai ales, pentru a vedea dacă se încadrează în profilul
cerut de către angajator;
Dacă potențialul angajat se apropie de profilul setat inițial, stabilim
o a doua întâlnire, de data aceasta fiind prezent și angajatorul, pentru
a observa interacțiunea dintre cei doi. În funcție de legătura creată, ne
dăm seama dacă persoana îndeplinește standardele dorite sau dacă
este nevoie să continuăm căutările;
Odată selectată persoana, în perioada de probă, suntem alături
atât de angajator, cât și de angajat, pentru a ne asigura că legătura
pozitivă creată între ei persistă și că ambii sunt încântați de alegerea
făcută. În caz contrar, reluăm procesul recrutării.